Nog 3 weekjes! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Wilma Stam - WaarBenJij.nu Nog 3 weekjes! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Wilma Stam - WaarBenJij.nu

Nog 3 weekjes!

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

07 April 2015 | Nederland, Dordrecht

Vandaag is het 7 April 2015. Het komt steeds dichterbij. De laatste dingen zijn geregeld. De paspoorten zijn binnen.
Van de week mochten de kinderen nog een reistas kopen die ze leuk vonden. Dus die zijn ook binnen. Verder heeft iedereen de juiste schoenen en kleding.

Allerlei oplaadbare batterijen, sd cards zijn aangeschaft, de tomtom is up to date. Nu nog wat filmpjes voor de kinderen op de kaartjes zetten en dan zijn we vlgs mij compleet.

Dus op wat kleine dingetjes na zijn we er klaar voor.

De temperaturen gaan langzaam omhoog dus hopelijk komt de lente op gang in Banff en Jasper. Hopelijk gaat het wild ontwaken uit de winter slaap en kunnen we veel zien. Wel makkelijk internet tegenwoordig. Want zo kan je alles opzoeken. Ideaal.
Nou als we weer meer weten dan komen we weer terug.