Steeds een stapje dichterbij - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Wilma Stam - WaarBenJij.nu Steeds een stapje dichterbij - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Wilma Stam - WaarBenJij.nu

Steeds een stapje dichterbij

Door: Wilma Stam

Blijf op de hoogte en volg Wilma

11 Maart 2015 | Nederland, Dordrecht

Onze vakantie komt steeds dichterbij. In de tussentijd zijn de tickets al betaald en de stoelen gereserveerd in het vliegtuig. Dit kwam, omdat klm/airfrance aan het donderen waren en om nou een flinke prijsstijging te voorkomen hebben de tickets al betalen.
Nu nog 6 weken en dan is het zo ver.

We moeten alleen de paspoorten nog regelen en daar staat al een afspraak voor en de foto's zijn al gemaakt.

Vorige week ben ik nog even naar Den Haag geweest om alle papieren voor de medicijnen die Lennard en ik gebruiken te legaliseren. Want sommige medicatie vallen onder de Opiumwet en het is toch vervelend als je bij de grens aangehouden wordt.
Eerst hadden we alles opgestuurd naar buitenlandse zaken, maar dat bleek niet voldoende.
Ook dat is geregeld nu. Weer wat om af te strepen.

Verder zijn de uitnodigingen om ons dagboek mee te lezen verstuurd en ben ik druk bezig om deze in de computer in te voeren, zodat iedereen die dat wil ons avontuur kan mee lezen.

Ook zijn de reisdagboeken voor de kinderen bijna af en kunnen zij zich inlezen in waar we naar toe gaan en wat er in Canada te doen is en wat we kunnen gaan doen. Ook op internet het een en ander opgezocht en als ze dan de foto's zien willen ze alles doen. Maar we hebben maar 2,5 week de tijd.

Het aftellen is begonnen!!!

• 09 April 2015 - 09:14

Mariëlle Van Wijnen:

Hallo Wilma en de rest van de 'Stammetjes',
    Wat leuk dat ik straks een beetje kan meegenieten van jullie grote reis! Succes met de laatste voorbereidingen!
    Liefs, Marielle

• 14 April 2015 - 13:00

Corine Klootwijk Kuoni Tenzing Travel:

Beste familie Stam,

Het aftellen is begonnen!
    Nogmaals een hele goede reis, geniet ervan en maak er een vakantie van die jullie nooit meer zullen vergeten. Ik vind het erg leuk dat ik jullie zo kan volgen en zal dit met plezier blijven doen als er een update komt!
    Goede reis!

Groeten, Corine Klootwijk

• 24 April 2015 - 20:34

Aphrodite:

Hoi Wilma,
    Voor jullie alle 5 een hele mooie vakantie en geniet van Canada. Ik ben heel benieuwd, ik was er in 2012 met Jan en toen hebben we genoten.
    Liefs Aphrodite

• 28 April 2015 - 22:55

Karin:

Ik wens jullie een super gave vakantie! Een hele goede reis en kijk al uit naar jullie reisverslagen.

• 29 April 2015 - 09:22

Anneke:

Hoi Wilma en de rest,
    Goeie reis en heel veel plezier op jullie prachtige reis!

Groetjes Anneke